خوش امدید(ثابت)

خـــوش آمـدیــد دوستــان عزیـــزم

 

تقدیم به
چشم هایی که در راه ماندند
و دل هایی که آنها را ندیدند
تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست
و عهدی که هیچ کس با آنها نبست

 

"************************* 

دوستان عزیزی که مایلند به عنوان

نویسنده یا عضو با سایت همکاری کنند لطفا

درخواست خود را در قسمت نظرات مطرح کنند

یا از طریق منوی عضو ثبت نام کنند

موضوع:ایران باستان،جملات پند اموز،راز موفقیت

 

"*************************

 

برای سفارش بنر رایگان در قسمت  نظرات موارد زیر را مطرح کنید

1-سایز 2-متن 3-ادرس عکس 4-متحرک یا ثابت 5-ادرس وب خودتان

 

"*************************

دوستای عزیزم من به مدت1ماه مسافرت میرم
اگه درخواست تبادل لینک دارین فقط کافیه
ادرس وعنوان وبلاگتونو بزارین
راستی نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

mahla
ساعت11:23---9 شهريور 1393
بعضیــا

.
.
.
مخاطب خاصن،
بعضیــا مخاطب آس،
بعضیــام طفلیا فقط مخاطب لاس!
سسسسسسسسسلام گلم پستات حرف ندارن و اینکه اگه موافق بودی با تبادل خبرم کن


اشکان ابلیس ناقلا
ساعت9:13---1 بهمن 1392
سلام سارا جوووونم وبت خیلی قشنگ بود مث خودت عالی بود بعد اگه تونستی بیا ناقلا وبتو بزارم تو لینک دونی من اشکانم داداش سعید اگه تونسیتی برام یه بنر ضد دختر خوشکل مثل خودت برام بساز بده ب سعد بعد ازش میگیرم مرسی سارا جووونم
پاسخ:سلام اشکان اسم شبو بگو ببینم واقعا داداش سعیدی؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخ اشکان ابلیس تی ان تی بوی اقای مدیر ناقلا چت ضد دختر


اشکان
ساعت23:50---25 دی 1392
عالی مثل خودت ابجی سارا

لینکت کردم


fayi
ساعت21:12---25 دی 1392
سلامتی اون دخترکی که اومدو با صدای عاجزانه گفت:گل بدم گفتم برای کی؟گفت:برای هدیه دادن به عشقت.گفتم:اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟لحظه ای سکوت کرد و گفت:

گلهایم فروشی نیست.!!!!!!!


پاسخ: خوش اومدی fay عزیز خوشحالم کردی


پالتو قرمزی
ساعت13:59---22 دی 1392
سلام عزیزم من این وبتون رو هم لینک میکنم ممنون میشم لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 دی 1398برچسب:ساخت بنر رایگان, | 3:18 | نویسنده : سارا (✿◠‿◠) |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.